miercuri, 28 aprilie 2010

PAINICI PUFOASE



Reteta am gasit-o aici.


Aceste painici sunt foarte potrivite pentru micul dejun si nu numai.Sunt foarte pufoase si gustoase.
Ingrediente:
-400g faina alba
-15g drojdie proaspata
-180ml apa calduta
-120ml lapte caldut
-o lingurita sare
-o lingurita zahar
Drojdia se dizolva cu zaharul,se toarna peste faina.Se lasa putin pana creste maiaua.Apoi se adauga celelalte ingrediente framantand un aluat elastic care se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul.Se formeaza 10 bile egale.
Bilele se aseaza in tava,pe hartie de copt.


Cu ajutorul unui sucitor subtire sau cu coada unei linguri de lemn,se apasa pe mijlocul fiecarei bile.
Se lasa la crescut pana isi dubleaza volumul.
Se coc la 220g timp de aproximativ 15-20 minute.



5 comentarii:

  1. Cu siguranta am sa incerc reteta.Tare faine si pufoase.
    Dupa amiaza placuta si un pupic simpaticului tau mic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata,eu fac zilnic paine,trebuie sa mai fac si painici.bravo!!Imi place blogul tau,o sa mai vin pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mimi, multumesc de urare!
    Nu stiu cum te pierdusem din lista mea.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. par foarte pufoase .imi place ca nu sunt cojoase.as face paine din aluatul asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt prea multe ingrediente lichide..pentru doar 400 g faina ..ma cam indoiesc ca ar iesi ..dar voi incerca ..o seara buna..

    RăspundețiȘtergere