joi, 20 mai 2010

CHIFLE PENTRU MICUL DEJUN



INGREDIENTE:
-500g faina
-20g drojdie proaspata
-270ml lapte caldut
-50g unt
-o lingura zahar
-o lingurita rasa sare
-galbenus,2linguri lapte si susan pentru uns deasupra

Din drojdie,zahar,cateva linguri lapte si putina faina se face o maia care se toarna in centrul fainii si se lasa la crescut.

Sarea si untul se amesteca in laptele caldut si toarna peste faina,framantandu-se un aluat elastic ce se lasa la crescut 2 ore.

Dupa cele 2 ore arata asa

Aluatul se imparte in 8 bile egale care se pun in tava pe hartie de copt.Se lasa la crescut pana isi dubleaza volumul.Se ung cu galbenus amestecat cu lapte,se presara susan si se dau la cuptor(incalzit inainte),la foc mediu.


5 comentarii:

  1. tare fain mai arata, cred ca sunt si gustoase, trebuie sa incerc si eu sa fac.......

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa fac si eu chifle dupa reteta ta. Mi-ai facut o poftaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc pentru urări
    draga mea,MIMI...
    Te felicit pentru tot ce faci
    dar în mod special pentru "Torturi"
    arată super..
    Un weeken minunat îţi doresc!
    Te pup şi îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere