miercuri, 26 mai 2010

PRAJITURA CU BRANZA


Cu multumiri pentru Carmen si Poca

Chiar daca reteta e "placinta cu branza" arata mai mult a prajitura!

Foi

-7 linguri lapte
-7 linguri ulei
-6 linguri zahar
-un ou
-o lingurita bicarbonat
-o lingurita otet
-aprox.400g faina

Se pune la fiert uleiul,laptele si zaharul.Cand incepe sa fiarba se lasa la racit.
Dupa racire se rastoarna intr-un castron,se adauga oul intreg si bicarbonatul stins in otet.
Se adauga faina in ploaie-se framanta pana aluatul nu se mai lipeste de maini.
Se imparte in doua.
Pe planseta(masa) infainata bine se intinde o foaie cat tava(tava sa nu fie prea mare).Foaia se pune in tava unsa si tapetata cu faina.



Umplutura

-2 oua
-500g branza
-un pahar zahar pudra
-zahar vanilat
-2 linguri faina sau gris
-80g unt
-stafide
Se mixeaza bine toate ingredientele.
(Eu am uitat grisul si l-am presarat deasupra umpluturii intinse.)
Umplutura se rastoarna peste prima foaie,se aseaza deasupra a doua foaie care se unge cu pensula inmuiata in galbenus.Se coace la foc mediu,30-35 minute.

14 comentarii:

  1. Arată super....
    MIMI,cât de curând o încerc
    şi eu..
    Mulţumesc...
    O seară minunată!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yami,yam ce bine arata,ma si gandesc la gustul ei,este delicioasa.Te pup si o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce este cu branza este preferatul meu.
    Premii frumoase te asteapta sa le ridici.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am facut-o si eu mai demult.E dementiala, iar tie ti-a iesit de revista.
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mimi,

    Ce bun !Eu sunt cheese addicted,adica tot ce-i cu branza si cu stafide e pe gustul meu.
    Asa ca ,am servit deja o feliuta de la tine.
    Te pup si norocul tau ca nu esti mai aproape.
    Pup fata harnica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Mimi,arata tare bine (si e buna, sunt convinsa)prajiturica.cred ca foile astea se preteaza la mai multe umpluturi. felicitari pentru blog,iti transmite tot o galateanca.Te-am mai vizitat (din umbra ) si o te mai vizitez.te pup si succes.

    RăspundețiȘtergere
  7. poti te rog sa imi spui dimensiunea tavii?multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Micule,multumesc pentru premii!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arissa,multumesc mult de vizita!
    Tava pe care am folosit-o are 22/30 cm.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiam aluatul asta,cred ca e bun.dar la o tava de aragaz de 48 cm lungime cred ca trebuie aproape dublat totul.am sa-l transform in grame sau cani,sa vedem care e reteta aluatului.ozele sunt extrem de apetisante.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc pt reteta .Este fff.delicioasa,eu am mai adaugat o cana lapte batut si am pus 3 oua,es vanilie,rom,zeama de lamaie.

    RăspundețiȘtergere